Bandar Jemaluang Ke Mersing...


Semakin sehari semakin ramai yang melibatkan diri dalam industri ini.. Nampak seperti orang Malaysia semakin kayakan?  Adakah disebabkan industri ini dulu diceburi kini wang makin banyak untuk membina RBL RBL baru yang bukan sahaja besar-besar tetapi mahal-mahal pulak tu... Dalam banyak-banyak RBL tu terselitlah juga RBL yang kecil-kecil molek... Milik kaum BUMI?? 

Harapan kita gitulah kan?? Walaupun kecil-kecilan.. tetapi mungkin satu hari kelak kita juga bakal mendirikan RBL yang besar-besar dan canggih-canggih.. INSHAALLAH..

Ramai yang membina RBL besar-besar di tanah-tanah lapang bagi yang punya tanah tetapi tak ketinggalan juga yang bine di atas bumbung bangunan sediaada..mungkin tak der tanah kan? Apa nak buat... JANJI ada RBL sendiri..

Begitulah juga di Mersing ini...Seronok bila melihat ke atas.. banyak burung berterbangan.. Walau tidak berapa kelihatan RBL yang dibuat di atas bangunan kedai..mungkin SOROK-SOROK dari penghilatan tetapi bila berjalan dibelakang..kelihatanlah bangunan yang diubahsuai..menjadi RBL..


Hampir disepanjang perjalanan boleh dilihat pelbagai bentuk dan saiz RBLnya... ERMMMM BESTKAN??
Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments