Antara Dua RBL Di Bertam baru, Gua Musang..


Sebuah RBL yang sudah pun dapat disiapkan dengan sepenuhnya dan masih dalam pemantauan... Setelah sekian lama menunggu kemasukan letrik dan air akhirnya impian Ustaz "medinah" menunjukkan hasilnya.. Minggu lepas selepas membuat persiapan terakhir di dalamnya (menunggu lama untuk kemasukan letrik dan air)... barulah ianya dapat beroperasi sepenuhnya.. Beratus-ratus ekor burung telah datang dan berpusing-pusing diatas rumah ini apabila bunyinya dimainkan.. Tidak kira apa jua bunyi.. semuanya membuahkan hasil...susah juga Pak Din nak decide which one is the best... dalam masa memanggil.. begitu galak sekali burungnya keluar masuk dan ketika dilihat dengan teliti beberapa ekor sudah pun mula hinggap di dalamnya.. HARAPAN PAK DIN IANYA TERUS HINGGAP DAN BERMALAM..

SYUKUR.. KEJAYAAN BUAT USTAZ.. INILAH APABILA DIKATAKAN SESEORANG ITU AKAN DIMAKBULKAN DOANYA APABILA HUTANGNYA DENGAN SESAMA MANUSIA DITUNAIKAN DAN JANJI DIMETERAI DIkabulKAN...Alhamdullilah.. di doakan moga berhasil.... dalalam masa terdekat..TERUSKAN BERDOA..


MILIK SEORANG PPENIAGA KECIL-KECILAN sambil menoreh getah.. azam yang kuat dan duit hasil titik peluh si peniaga ini dan anak-anaknya telah dapat mengumpulkan dana bagi membina RBLnya..walau pun kecil molek..apabila burungnya dipanggil hari isnin kelmarin..... WOOOO ALHAMDULLILAH banyak sekali burung yang datang..walaupun bersaing dengan RBL ustaz di atas.. burung tetap datang dan keluar masuk dengan banyak sekali...dalaman rumah masih belum siap sepenuhnya... menunggu giliran pekerja PAK DIN yang sibuk kehulu hilir menyiapkan dan membetulkan di mana yang kurang... Insha Allah apabila dibayar sepenuhnya semuanya akan disiapkan....

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments