Rumah Bermasalah Yang Sehingga Kini Masih Belum Menunjukkan Tanda-tanda Mengeluarkan Hasil..

Telah disiapkan tahun lepas 2010
Pak Din kerapkali menerima rungutan rumah-rumah ini banyak dikunjungi burung tetapi kebanyakkannya hanya keluar masuk sahaja.. Kenapa ya?? Itulah soalan-soalan yang sering diajukan oleh pemiliknya..kepada Pak Din..

Jawapan Pak Din..entahlah kenapa..burung sudah masuk tetapi rezeki masih belum menjadi miliknya..seperti ada sesuatu di dalamnya yang membuatkan mereka (burung) tak mahu tidur..jauh sekali bersarang disalamnya..

Telah dibina pada 2008
Cuma apa yang Pak Din boleh katakan..cubalah muhasabah diri.. tanyalah diri sendiri apakah ada sesuatu yang tidak kena dengan diri kita?? kerana rezeki datangnya dari ALLAH Yang MAHA ESA.. Apakah  masih ada janji-janji yang  tak ditunaikan antara kita dengan Allah ATAU di antara manusia??   INI MUNGKIN akan menjadi satu BATU PENGHALANG KEPADA REZEKI YANG KITA POHON... 

SABDA RASULLULAH...“Diampunkan semua dosa bagi orang mati yang terkorban syahid, kecuali jika dia mempunyai hutang (kepada manusia).” (Riwayat Muslim)...

Jadi jika orang yang mati syahid juga tidak diampun dosanya jika dia masih mempunya hutang inikan kita yang hanya manusia biasa.. Jadi FIKIR-FIKIRKANLAH... KENAPA RUMAH BURUNG KITA MASIH BELUM MAHU DIDIAMI BURUNG?? 

Telah siap pada akhir tahun 2010
Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments