Oooo...'Ganu Kita..Perkembangan RBL Air Jerneh - Kemaman/Terengganu.Bulan Puasa Bakal Di Rasmi




Oooo....setelah melalui perlbagai rintangan ..dan gangguan dari ????... akhirnya pembinaan RBL ini mula menunjukkan hasil.. Alhamdullilah......Perkembangan RBL Air Jerneh, Kemaman,  Terengganu berjalan mengikut perancangan. Kemaman. .. bakal membuka lembaran baru  bagi pemiliknya.. juga bagi Pak Din.. kebiasaannya RBL yang Pak Din bina hanya yang kecil-kecil kerana tiada yang berani meminta Pak Din membinanya.. ALMAKLUMLAH  sejak 2008 kesemua RBL yang diminta Pak Din bina hanya yang kecil-kecilan ajer.... Mungkin tak berani nak beri kepercayaan pada Pak Din..

Alhamdulilah kini sudah ada yang berani memberi kepercayaan pada Pak Din..bukan Pak Din tak pernah membina bangunan yang besar-besar sebegini... tetapi bukan senangkan?? nak dapatkan kepercayaan orang. Insha Allah.... di Bulan Puasa depan, RBL ini bakal diRasmikan ....dengan harapan dan keberkatan dan amalan bulan yang mulia ini akan memberi satu era baru pada pemilik. Bangunan RBL ini 20' x 70' berapa ya ?....emm....pengunaan sistem bagaimana ?....akan kita dedahkan nanti. Sama-salah kita berdoa  akan  kejayaannya. 

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Salam, Pak Din...semoga sihat sejahtera selalu. Berapa agak2 kos yg ni Pak Din? 2 tingkat 20X70 yer...
Unknown said…
wasalam...tq. 3 tingkat.. yg pasti lebih murah drp harga pasaran.
Assalamualaikum
Pak Din, sy cikgu Fahariman, asal Kota Bharu, Kelantan tp kerja di Muadzam Shah, Pahang...
Masa cuti sekolah ni, sy balik Kota Bharu..
Pak Din,semasa sy dlm perjalanan dr Tumpat-Kota Bharu, tersekat di jambatan Sultan Yahya Petra pd waktu Maghrib... fuh...sungguh banyak burung walit terbang dr arah Pasir Mas ke Kota Bharu melintasi jambatan... masing2 menuju/balik kerumah di Kota Bharu... amat teruja tgk pemandangan sebegitu...

Sy pon kalau tidak aral, insya'Allah nk minta kepakaran Pak Din bina satu RBW...atas tanah pusaka di Sungai Pinang, Pasir Pekan... berdekatan Sungai Kelantan... cuma masalahnya sy masih mengajar di Pahang...tak tahu bila boleh pindah mengajar kt negeri sendiri... sy pernah telefon Pak Din bertanya psl Kursus... maaf skrg ni sibuk dgn urusan sekolah... jika Pak Din berada di Kelantan (masa cuti sekolah ni) beritahulah, bukan apa, nak kenal Pak Din yg hanya kenal dlm internet aje.. 017-9609409 terima kasih...