Bilal Cafe...Samakah Dengan Restoran Bilal YangTerdapat Di lain-lain Tempat Di Semenanjung??

Mungkin anda pernah melihat nama Bilal Restorant yang terkenla dengan makanan mamaknya di Kuala lUmpur atau lain-lain bandar besar.. Pak din rsa ianya agak terkenal di kalangan semua bangsa..Melayu,Cina, India, Mamak atau lain-lain..tetapi tentunya hanya yang meminati makanan MAMAKkan?

Bila melihat kedai ini Pak Din juga teringat..tetapi apa yang menarik di sini ialah terdapat sebah RBL di atasnya. Terletak di bandar baru di Segamat ianya agak terpencil..mungkin business kurang baik untuk restoran? atau ianya cuma sebagai mendapatkan pendapatan tambahan bagi sipemiliknya.. 

Teringat Pak Din akan cerita yang sering di siarkan di muka akhbar tempatan. Banyak orang yang komplain tentang kebersihan kedai makannya yang terletak bersebelahan dengan RBL...kata mereka business mereka terganggu akibat industri burung layang-layang ini... jadi bagaimana dengan cafe ini ya?? tak kotor ker?? tak ada yang komplian dan tak mahu datang makan di sini?? ermmm mungkin pada yang tak faham atau rasa sakit hati sebab orang dapat hasil lumayan?? sedangkan dianya tak der apa-apa..PHD agak menebalkan? di kalangan jiran-jiran..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments