Aduh..Mengapa Malang Menimpa RBL Ini....


Semalam Pak Din mendapat panggilan bertubi-tubi dari orang yang tak dikenali...tetapi sebelum itu crew Pak Din telah menalipon memberitahu ramai Pak Pol*** sedang menunggu dibawah bangunan 3 tingkat yang sedang dalam pembinaan lantainya..siap Dengan trak dan pajeronya... ADUH gangguan demi gangguan bagi orang kita yang,ingin maju sedikit kehadapan... Membantu teman seagama dan sebangsa untuk maju..

Tetapi si crew-crew Pak Din taklah takut sangat sebab sudah biasa diCEKUP sebelumnya..kemudiannya dilepaskan semula...mereka bukan tak punya "dokumen" cuma permit kerja yang dipohon memerlukan lebih dari 2 bulan untuk disiapkan..sedangkan kerja-kerja yang dijalankan ambil masa tak sampai sebulan..Permit terpaksa pula dipohon disetiap kawasan yang berlainan...ADUHHHH BAGAIMANA YA???  kerja sudah siap tetapi permit masih juga tidak didapati..KENAPA JADI BEGINI..ITU PUN NAK KENA BAYAR PULAK TU?? term 'UNDER-WATER', 'UNDERTABLE' DAN "under-apa-apa lagi" MACAM2 LAGI BAGI MENGHALALKAN CARA.. PIKIR-PIKIRKANLAH APA YANG DIKUTIP DAN APA YANG DIBAWA BALIK KERUMAH UNTUK ANAK-ANAK MAKAN...TAK HAIRANLAH JIKA ANAK-ANAK BUKAN JADI MANUSIA TETAPI JADI 'HANTU'...

MOHONLAH DIFIKIRKAN  JIKA TERLALU RAMAI THE LITTLE NAPOLIANS DIBAWAHNYA..
bagaimana mungkin kita akan maju kedepan.. Pak Din ada bertanya seorang teman..bagaimana ya?? apa yang perlu Pak Din buat?? JAWAPANYA MUDAH..BAYAR ATAU PENJARA...ERMMM GITUKAH NEGARA KITA NIH??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments