Saudagar Kain Bakal menjadi Saudagar Burung Juga...



Seorang Saudagar Kain yang sudah terkenal dengan kain-kain yang "diciptanya" kin ingin menjadi saudagar burung layang-layang ...Pelaburan Untuk Hari Tua bagi diri dan keluarganya.. Beliau sudah lama teringin menceburi bidang ini tetapi belum sampai"seru" bak kata orang..ermmmm kini sudah tak sabar untuk memulakannya. Beliau bercadang membina RBlpertamanya di Air Jernih, Terengganu. Di sini tiada lagi kaum bumi yang memulakannya... Mungkin akan jadi Usahawan Pertama Bumiputera Di sini.. SHABAS..

Tapak RBlnya dipenuhi oleh pokok-pokok kelapa, jambu air dan semak samun.. jadi semalam Pak Din dan istri melwatnya kali kedua..mencari tukang potong pokok dan cuci kawasan...Alhamdullilah semuanya sudah di dapai dan hari ini sudah dimulakan kerja-kerja pembersihan.Mugnkin sehari dua lagi pekerja akan dihantar masuk untuk memulakan kerja-kerja tapak..INSHA ALLAH

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments