Misi Gua Musang 2...Bertam Baru, Kelantan. Apakah Peliknya?...Usaha Di mana Sahaja




Bagaikan satu bangunan yang indah terletak di atas sebuah rumahkedai yang usang..kedai runcit kecil di Bertam Baru  milik seorang wanita yang cekal ingin memiliki sebuah RBL untuk mengubah nasib keluarga.. Alhamdullilah impian beliau dan suami serta anak-anak bakal termakbul.. RBL beliau kini dalam peringkat penghujung, dalam minggu ini ia bakal disiapkan. yang tinggal kini hanya hiasan dalamannya saja... Insha Allah di awal bulan Mei ini ia bakal dirasmikan..

Kawasan Bertam Baru ini dikatakan begitu banyak burung kerana tidak banyak lagi rumah yang sudah beroperasi..Insha Allah ia bakal menjadi saingan kepada RBL milik seorang ustaz di sini kerana kedudukannya hanya sekitar 200-300 meter sahaja. Kedudukannya yang diats bukit mungkin punya kelebihannya. Pak Din hanya membantu sesiapa yang ingin menjeburi bidang ini tidak kira sesiapa..Insha Allah kerana rezeki masing-masing kurniaan Allah Yang Maha Kuasa...Jadi banyak-banyaklah berdoa dan bersolat hajat dan solat Dhuha..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments