Jangan Mudah Terpedaya ...


Pembinaan yang ringkas sebegini mungkin bernilai ratusan ribu ringgit? Susah nak percayakan? tetapi bagi orang yang teringin sangat untuk memiliki sebuah RBL, tentunya takkan terfikir mereka ditipu.. kerana boleh dikatakan ramai yang mempunyai pengetahuan bahawa sebuah rumah burung yang dibina dengan struktur semen/koncrete bernilai RM200-500K .. Jadi rumah sebegini tentunya berharga RM100K kan?

Nasihat Pak Din jika ingin membina sebuah rumah burung..dapatkan maklumat yang tepat terlebih dulu..jangan terus terjun kedalam industri ini seperti LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA... Duit yang ada jangan dihabiskan begitu sahaja.. mungkin sia-sia sahaja apabila tiada hasil selepas itu.. APA YANG BOLEH DIBUAT DENGAN RUMAH PLYWOOD/ASBESTOS/CEMEN-BOARD YANG sebegini? nak buat rumah sewa...tak der orang yang nak menyewa kerana tiada ciri-ciri keselamatan...atau lain-lainnya..sama da dari cerobohan orang atau angin ribut.

Di sebelah selatan semenanjung terdapat rumah-rumah sebegini yang dibina secara kongsi atau sendirian..tetai khabarnya ada yang telah roboh dek kekangan masa..dinding juga sudah mula kopak tetapi burung masih tak masuk..menjengah pun belum...Oleh itu hati-hatilah dengan pelaburan yang akn kita buat.. FIKIR-FIKIRKANLAH..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments