Hasil ...Agro Pelancungan. Di Sini RBL Gergasi - Terengganu .








Pelaburan Jangka  Panjang….
Beginilah yang difikirkan oleh usahawan2 di Air Jerneh ini dalam membina beberapa buah RBL….kawasan yg sungguh menarik...  kelapa sawit dan ladang getah. Mungkin kawasan sini bakal dijadikan tapak pelancungan atau agro-pelancungan negeri. Pada Pak Din ia bakal menjadi tarikan dan hartanah di sini akan melambung tinggi dalam masa terdekat dan akan datang. Kenapa?.......hasil ? Kerajaan negari Terengganu pasti akan terfikir ………..hanya 7 km dari jalan utama Kemaman ke K.Terangganu. Kedua hasil KDNK selepas hasil minyak …. cepat-cepatlah kaum bumi berusaha menerokai hasil anugerah alam dari Yang Esa.


Mengikut ceritanya terdapat 14 buah RBL berhampiran RBL-RBL ini...ermmm masih sedikit kut ya? tapi persainagn tentunya akan menjadi sengit dalam menarik burung-burung masuk ke rumah masing-masing..Orang putih kata apa?? The Best Man Win!!.. Usaha yang lebih baik dan gigih insha Allah akan beroleh kejayaan...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments