Air Jerneh- Kemaman .Terengganu. Milik Siapa?......


Ooooo....Air Jerneh, Kemaman,Terengganu. Milik SiapaKAH RBL RBL INI?......

Beginilah kawasan yang dikuasai oleh usahawan 2 bukan bumiputera yang telah memonopoli perusahaan ini sejak 5 ke 8 tahun DULU DI sini. Dalam radius 2 km sahaja terdapat 14 buah RBL- RBL modern dengan perbagai rekabentuk. Pak Din dibawa melepasi dan melewati kawasan ini hujung minggu lepas. Seorang pengusaha  Batik di Terengganu telah bertanya?......banyak ke burung di sini ?...kenapa ramai orang tergila-gila dan berlumba-lumba membina bangunan di sini. Dalam memberi jawapannya maka Pak Din dapat tahi ...rupanya ada sebuah RBL yang telah penuh jangkaan Pak Din hasilnya dalam 20kilo....hebat sekali....Insha Allah akan kita bina sebuah RBL bumi pertama di sini.

Insha Allah sebuah atau dua buah RBL dengan saiz 20x70x3 tingkat dicadangkan akan dibina di sini..mungkin satu hari satu kompleks RBL kepunyaan anak beranak akan bakal muncul di sini..sama-sama kita doakan kejayaan bakal diperolehi bagi bakal pengusaha ini..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments