Sebuah RBL Lagi Sudah Siap Dibina Dan Dirasmikan Panggilannya..


RBL di Bertam, Gua Musang kini sudah siap sepenuhnya dan hari ini ianya dilancarkan bunyinya... Alhamdullilah sambutan dari bunyi yang dimainkan amat menyenangkan mata yang melihatnya.. Begitu banyak burung yang datang dan keluar masuk ke dalam rumah yang berukuran sederhana besarnya ini.. 

Tetapi sedihnya kemasukkan letriknya masih lambat.. setelah beberapa minggu hanya hari ini barulah pihak TNB datang melawat..entah bila pula ianya akan disambungkan TAK TAHULAH Pak Din.. rumahnya cuma 20-30m dari tiang letrik sedia ada tetapi SUSAH BEBENOR nak sambungkannya kan?

Nasihat Pak Din jika kita mahu membina sebuah RBL dan talian letrik diperlukan...mungkin permohonannya memerlukan 3 bulan atau lebih untuk diproses.. Begitulah yang terjadi kepada RBL yang Pak Din bina di Kuantan, Pahang.. setelah penat menunggu,, kini baru boleh beroperasi.. RBL di Batu Kurau yang telah siap sejak tahun lepas masih belum dapat beroperasi sepenuhnya kerana letrik masih juga belum disambung.. Dengarnya permohonan tidak akan diproses sehinnga rumanya siap...TERUK JUGAKAN?? KESIHAN KEPADA PEMILIK YANG meminjam duit dari bank-bank..hutang perlu dibayar tetapi rumah masih tidak dapat beroperasi..ADUHHHHHHHHHH.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments