Sebuah RBL Baru Bakal Dibina Di Kota Sarang Semut, Kedah

Tapak RBl baru di Kota Sarang Semut sudah dimulakan hari ini.. Pekerja sudah dihantar ke tapak..insha Allah dalam sebulan dua akan siaplah ia..
Terletak ditepi kampung yang raat-ratanya punya rumah yang jarang-jarang . Ia  juga terletak ditengah sawah yang terbentang luas, sejauh mata memandang..

Alhamdullilah.. seorang lagi kaum bumi kita telah meminta Pak Din membantu membina sebuah RBL untuknya dengan saiz  20'x30'x3 tingkat, terletak di atas tapak sawah padi milik seorang pengurus... Bangunan bakal dibina di kawasan  MADA...tapak milik mutlak keluarganya...

Hari ini tapaknya telah dibina..pattern yang sama dengan lain-lain RBL binaan Pak Din..  material binaannya juga menggunakan bata ringan. Lokasi berhampiran dengan rumah kakak si pemilik.. keselamatan RBL dititik beratkan.

Menurut pemiliknya beliau telah pun memohon kebenaran atau memaklumkan kepada pihak MADA tentang niatnya membina RBL di tanah milik keluarganya. Bersyukur kerjasama ke2 pihak amat baik. Sehingga kehari ini kemajuan keparas tkt.1...Kami bersyukur kerana dengan adanya agensi yg sentiasa membimbing dan sama mengorak langkah membina kemajuan halatuju petani Moden 2020. Insallah kawasan MADA akan menjadi contoh projek NCHER dan pemangkin di utara Semanjung. Bersamalah kita berusaha dangan kerberkatan rezeki dari Yang Maha Esa. Kedah akan menjadi pengeluar Indutri Sarang Burung Utama Ke Eropah......dan ke Arab countries...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments