RBL- Bertam Baru-Gua Musang, Kelantan- Perkembangan 5 Hari Lalu.


Sebuah lagi RBL bakal disiapkan juga di Kelantan, Bertam Baru.. Kerja-kerja plastering sedang giat dijalankan olah pekerja yang diimport khas dari Kedah...ermmmm bukan tak nak ambil orang tempatan tetapi....susah nak dapat pekerja dari orang Kelantan nih.. Sekarang mungkin tukang-tukangnya sibuk menoreh getah sebab hasilnya amat lumayan sekali sebulan melebihi sepuluh ribu katanya.. kita yang kerja kerajaan pun cuma dapat dua tiga ribu ajer..tu pun dah bertahun kerja kan? Syukur rezeki bagi mereka...

Lima hari lepas Pak Din kesini dan sampainya di tengah malam..itulah gambarnya gelap sikitkan? Tetapi alhamdullilah sudah menghampiri keakhirnya.. walau pun hanya dalam 2 minggu.. insha Allah juga sebelum hujung bulan ianya bakal beroperasi..

Pemiliknya juga seorang ustaz muda yang melabur di kampung halaman walau tinggal jauh diperantauan...Muazam, Pahang.(ramai pula ustaz-ustaz yang mula berkecimpung dalam indistri ini kan? tak ketinggalan juga cik gu cik gu...yang dulunya berniaga kecil-kecilan di sekolah dan MLM..).SHABAS USTAZ..Kita sama-sama berdoa usaha ustaz ini bakal mencapai kejayaan yang lebih cepat.. INSHA ALLAH..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments