RBL Baru di Kg.Pulai, Pasir Mas (Kelantan)....Sudah Dimulakan Insha Allah



Projek RBL baru yang akan bermula tak lama lagi.. terletak di Kg Pulai, Pasir Mas, Kelantan. Semalam Pak Din kesana untuk urusan tambak tanah di  kawasan kebun getah. Sebanyak hampir 20  pokok getah telah ditebang untuk tujuan membina RBL Alhamdullilah dah dapat disiapkan. Minggu depan  kerja-kerja tapak akan dimulakan insha Allah. 

Wawasan seorang guru yang sedang bertugas di Keluang, Johor. Tapak RBL milik bapanya yang punya kebun getah yang agak luas, tetapi masih muda, setengahnya telah dapat ditoreh setengahnya belum.. apabila ditanya..TAK RUGIKAH POKOK-POKOK GETAH ITU DI POTONG?? jawapannya senang ajer......Insha Allah untuk masa depan keluarga...terpaksa berkorban...ALHAMDULLILAH bagus juga wawasannya..

Insha Allah akan Pak Din usahakan untuk membina RBL ini.. yang mendapat pinjaman Bank Rakyat...dalam masa sebulan dua..akan mulalah operasinya..jom sama-sama kita doakan.. kejayaannya..semoga segala perancangan mendapat restu Yang Maha Esa..

Semalam Pak Din telah menghantar pekerja-pekerja Pak Din bagi memulakan kerja di sini.. Kerja-kerja tapak akan dimulakan segera.. Insha Allah barang-barang sudah mula dibeli dan akan dihantar dalam masa terdekat... Posting akan dibuat apabila gambar-gambar dapat diambil...

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments