Mengejar Rezeki Emas Putih Tak Sesenang Yang Disangka...


Mengejar Rezeki Emas Putih tidaklah sesenang yang disangka KAN?? Bagi yang sudah mengalaminya pasti tahu BAK KATA ORANG TUA_TUA dulu rezeki tak datang bergolek..tanpa usaha emas putih ini bukan menjadi milik kita.. Duit yang banyak bukanlah segalanya...kalau sudah RBL dibina...kita tidak boleh mengharap rumah kita terus dihuni siburung yang membawa emas putih dari langit..

Jangan mudah percaya dengan janji-nanji yang dibuat samada melalui kursus-kursus mahu pun percakapan yang berkempen kearah menceburi perindustrian ini, dengan janji-janji..ruangan dalaman rumah yang dengan sekain size akan dapat sekian banyak sarang... kerana jika tanpa usaha berterusan pemiliknya...itu semua tidak akan dapat dicapai.

Rumah yang siap dibina perlu terus dipantau untuk menyesuaiakn ianya dengan kehendak siburung. Kalau dulu bina saja rumah dan panggilan dibuat pasti ramai burung yang datang dan mula tidur didalamnya tanpa kita perlu berbuat apa-apa lagi.. Tetapi kini lihatlah sahaja disekeliling rumah kita dalam masa sebulan berapa banyak rumah baru yang dibina.. Kalau pun kita menjadi pioneer di situ...ermmmm kalau dilihat rumahkita sudah menghampiri kejayaan,,  MAKA AKAN ADALAH ORANG LAIN YANG AKAN MENCUBANYA..Burung bukan milik sesiapa...siapa yang berusaha dan sentiasa berdoa nescaya doanya akan dimakbulkan... Populasi burung yang sedikit terpaksa dikongsi bersama jika kita tidak berusaha untuk MENGEMBIRAKAN SIBURUNG YANG SUDAH TINGGAL DI RUMAH KITA..MEREKA PASTI AKAN BERHIJRA KERUMAH SEBELAH...WALLAHUALAM.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments