Si Comel - Rumah Semi "D' Ku jadikan RBL- Berapa Sewa Pak Haji?



Si Comel - Rumah Semi "D' Ku jadikan RBL- Berapa Sewa Pak Haji?...sungguh menarik RBL ini. Tidakkah terpikir pada anda bahawa RBL ini telah berjaya didiami burung2. Emm....rumah semi "D" diubah suai pada kos hampir 40ribu dengan ciri2 keselamatan. Sebelah untuk RBL dan sebelah untuk perniagaan. Sungguh Unik...Idea yg menarik.... yang pentingnya Lokasi ?......yg sesuai. jika anda ingin ubahsuai rumah anda. Pastikan byk burung di kawasan anda.

Pihak PBT ..tidak menganggu/sehingga kehari ini telah hampir 1thn beroperasi. Bunyi panggilan burung hanya dibawah 6 desibel. Para burung d sini akan balik rumah dlm jam 6.30ptg..Kedudukan RBL ini hanyalah 40' sahaja dari jalan utama. (Machang ke Kota Baharu). Teringat Pakdin pd kawan di Bandar Muadzam .Pahang yg ber? bolehkah dijadikan rumah kediamanya sbg RBL...sepengalaman Pakdin setelah berkunjung di B.Muadzam nampaknya disitu lebih byk burung dari lokasi ini i...Emm.....akan Pak din cuba juga ubahsuai rumah sewa Pak din di Sg.petani sebegini juga...tetapi PBT di Sg.Petani. Garang ....beruntung lah Org kawasan ini.Pemilihan RBL bolih anda lakukan dimana anda pikir selamat dan berpontesi besar.Jgn malu ber ?.....dan berusaha. Rezki dari yg maha esa.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments