RBL Gurun 2 Guar Station


Dibina di kawasan yang rata-ratanya RBLnya besar-besar dan canggih yang bukan saja besar tetapi mencecah ratusan ribu malah jutaan ringgit.. RBL ini agak kecil dibanding dengan yang lain-lain seumpamanya.. tetapi bkan murah binaannya tetapi pastinya ratusan ribu juga.. Dengan saiz 20'x50'x3 tingkat ia memakan belanja RM 250K..

Letaknya di kawasan sawah padi dan membelakangkan Gunung Jerai.. pemiliknya.. tetunya seorangpengusaha Cina.. Di dalam radius 7 km.. terdapat RBL-RBL yang canggih dan dikatakan kawasan elite..bagi rumah burung.. walaupun ditengok disekitarnya terutama di tepi jalan lama ke Alor Setar dan Sg Petani.. rata-ratanya rumah penduduk agak kecil dan LAMA... 

Kenapakah di sini ruamh-rumah penduduk kelihatan agak ermmmm...fahan-faham ajerlah kan? kawasan rumah orang kita..begitulah..tanah luas disekeliling tetapi kosong tanpa dibangunkan.. APAKAH TIDAK ADA ANAK-ANAK YANG PUNYA PENDAPATAN YANG TINGGI? PENGUSAHA-PENGUSAHA SESUATU BUSINESS yang berjaya?? entahlah.. tetapi yang pasti tak ramai yang ingin menceburi business ini..kita lebih gemar membuka kedai-kedai makan yang kadang-kadang tidak maju pun..bagaikan HIDUP SEGAN MATI TAK MAHU...

Marilah kita bersama-sama beroda supaya akan ada kesedaran dikalangan "kita sendiri" akan kemampuan industri ini berkembang dikalangan sesama kita supaya kita juga boleh maju seperti pengusaha-pengusaha Cina.. Kini pengetahuan tentang industri ini boleh didapati dari pelbagai cara.. banyak blog-blog yang menceritakan tentang industri ini.. Dulu ianya bagaikan satu rahsia..susah bagi kita untuk mencari maklumat mengenainya..tetapi kini semuanya sudah terbongkar.. kalau seorang merahsiakan..akan ada yang menceritakannya.. 

Bagi kita REZEKI MAISNG-MASINGKAN?? WALAU DIBINA DISEBELAH RUMAH TAK SEMESTINYA KITA BERJAYA DAN DIANNYA TIDAKKAN?? KERANA IANYA BAAIKAN ANUGERAH DARI YANG MAHA KUASA UNTUK SESIAPA YANG DIKEHENDAKINYA..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments