Jangan Tinggalkan Rumah Asap Tembakau Anda Terbiar- Sewa/Pajak..Pada Kami.



Apa Bezanya 2 Buah  Rumah Asap Tembakau Ini?.......Milik Siapa LKTN Ramai Yang Ingin Jadikan Rumah Burung ...Berapa Kos Pengubahsuaian?..
Dec.2012 berakhir.semasa pakdin berada di Kanival KEDA Napoh.Kedah . ada seorang perserta penanam Tembakau (LKTN) datang menenemui pakdin ber?...berapa kos untuk pengubahsuaian sebuah rumah asap.?..pakdin kata dibawah kos 100k. Mengapa ?...dia berkata dahulu dia seorang perserta penanaman tembakau..Sekarang sudah diharamkan .Kini menganggur dan kerja sembilan..So.apa perlu dia buat..?..sessi penerangan di berikan dan akhirnya beliau berminat. Insallah sebuah rumah asap bakal dijadikan rumah burung. Sama-sama kita doakan kerjayaan beliau kelak.sebagai usahawan .Hari ini 200usahawan pihak RISDA akan sasarkan tahun 2013..Kenapa tidak dalam industri burung walet ?.... mungkin ada perutukan .cubalah anda ber ?...pihak berkenaan .Mungkin ada bakal dilahirkan sebagai selah seorang usahawan RISDA dalam Industri Burung Walet .


Hubungi Kami: 0124370347 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments