Bawah Pejabat 1 & Show Room .Tkt Atas RBL..- Perbagaikan Perniagaan.


Bawah sebuah showroom jual kereta dan tkt 1 adalah pejabat. tkt atas merupakan rumah burung 3tingkat yg bercirikan moden .dilengkapi dengan sisitem cctv dan audio terkini dts. Pemiliknya merupakan seorang taukey penjual kereta terpakai. Kawan Pak Din ini yg dahulunya menjual kereta terpakai dibawah bumbung zink.dgn kerangka besi .Entah ..masa bila dia beli tanah ini?....khabarnya dia dpt pinjaman dari bank untuk mendirikan bangunan ini. 

Yang peliknya bagaimana pelan RBL ...ini dapat kelulusan dari PBT ?....pelik. Kos pembinaan bangunan ini bernilai hampir RM 600ribu. RBL ini di jangka beroperasi bulan Mac 2011 ini. Lokasi Exit Tol Plus- Batu Kawan. Butterworth (Penang). Di lokasi ini ada hampir 200 buah RBL Haram...milik siapa?....bermacam bussiness dari  perniagaan yg di caburi oleh kaum bukan bumi .Mengapa kita tidak lakukan ?....koperasi-koperasi?...Industri sarang burung akan datang akan lebih mencabar dan besar pasarannya .bersifat global.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments