Apakah ini RBL Parti Politik ?........Milik Siapa?.... Wooo... Syabas.


Dahulu RBL ini merupakan sebuah rumah kedai 4 tingkat. Kini hanya tkt 1 sahaja disewa,  selainnya kini telah diubahsuai menjadi rumah burung. Beroperasi secara sah tanpa gangguan oleh mana-mana pihak walapun pihak PBT. RBL ini secara tidak langsung telah menjana pendapatan pd sebuah parti politik. Pada kita apapun ianya dari rezeki yg halal. Kini seolah RBL ini menjadi pelopor pada kaum bumiputera di sini.

Syabas..kerana idea yg menarik dan perancangan yg baik sebagai menjadi Mentor dan menjadi pelopor dikawasan ini. Pada pak din jika kita hendak menjadi peneraju perlulah ada bukti dan kesungguhan sebagai model  role. jangkaan pak din jika dalam 5thn beroperasi insha Allah mungkin pengeluaran sarangnya bernilai RM 20ribu lebih sebulan. Jangan dibiarkan bangunan terbengkalai dan kosong.  Sekurangnya menjana rezki pd yg memerlukan.

Lokasi:- 15km ke Kota Baharu, Kelantan. Moga negeri ini akan menjadi pengeluar export serang burung terbersar di Malayia dan menjana eko-pelancungan.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments