Anugerah Alam- Hasil - Usaha Yg Perlu Renungi- Gua Musang.Kelantan.



Sorry ye..pusing kepala sikit bila nak tengok..hehehe. tak sempat nak pusing
Info.....Anugerah alam yang perlu kita fahami dan renungi. bersama. Yang .Maha P encipta. dari setiap ciptaannya adahikmahnya. Pak din terberhenti di sini semasa dalam perjalanan dari Gua Musang ke Kota Baru. Wooo...tentu banyaknya burung layang-layang bermain di celahan gua-gua ini. Agaknya pasti banyak sarang .Milik siapa?......pernahkah anda terokai dan mengkaji dalaman gua seperti ini. X-plore...alam ..ketahuilah rahsia mengapa burung layang-layang suka diami gua-gua.?...habitat semula jadi. Siapa teman nya ?....Batman....tidakkah anda terfikir utk mebina RBL dalam gua -berhampiran rumah anda?...bina  RBL tepi gua ...di Sarawak dan Kalimantan sudah bepuluh tahun beroperasi dan menjadi warta hak kaum dan keluarga. 

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments