Ahlan Wasahlan - Anak-anak Muda Berwawasan





Lokasi terbaru di Gua Musang, Kampung Bertam Baru. Seorang Anak muda telah menyatakan hasrat beliau ingin ki sebuah RBL… Alhamdullilah seorang lagi akal usahawan burung ini akan muncul.. kini di Gua Musang pula. Info..dalam perjalanan balik jam 6.30 ptg ke 7mlm dari Gua Musang melalui jln Chameron Highland alangkah terpegunnya pakdin bertambung dengan hampir 100ribu kumpulan-kumpulan burung layang yg mengarah balik ke Gua Musang .Woooo...rezeki sungguh tak disangka .Milik siapa?....bertuah... anak-anak watan Gua Musang. Setahu pakdin ditapak Industri Gua Musang banyak bangunan-bangunan RBL gergasi dibina disitu. Bersama kilang-kilang kayu balak.
Bebalik pada usaha anak muda ..ini ,Walaupun pemiliknya berada di perantauan mencari rezeki..namun hasil titik peluh beliau bakal ditumpahkan di tanah "tumpah darah"nya. SYUKUR>> Pak Din sekali lagi diamanahkan untuk membina RBL ini.. nampaknya pihak bumi di Kelantan sudah begitu ramai yang CELIK dan menginginkan sebuah RBL.. walaupun agak terlewat untuk bermula..tetapi masih banyak tanah-tanah terbiar kosong di negeri Cek Wan Kembang ini.. Serambi Mekah bakal di penuhi dengan RBLyang "comel-comel!!"

Sejak memulakan pembinaan RBL di Kelantan (belum siap sepenuhnya), ramai yang datang melawat ketempat pembinaan dan ramai yang menyatakan terkejutnya mereka kerana RBL yang dibina agak kecil...mereka tak pernah melihat RBL comel comel begini.. pertanyaan yang diajukan.. MAHUKAH BURUNG MASUK KERUMAH SEBEGINI?? BIASANYA KAN RBL BESAR-BESAR..?? YANG ITU tak DAPAT PAK DIN JAWAB...TAPI INSHA ALLAH..jika rezeki adalah habuan kita.. kelak kita juga bisa berjayakan?

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments