Tahun 2011 Membawa Keluarga Kami Ke Industri Sarang Burung Ala Kampong






Tahun 2011 bakal membawa kami sekeluarga kearah Industri Sarang Burung. Sama-sama lah kita berdoa agar usaha kami berjaya.Walapun telah lama kami mengintai untuk berjinak-jinak dalam perusahaan ini .kami sekeluarga belum mengikuti apa-apa kursus mengenai sarang burung ini namum dengan usaha menimba ilmu melayari Internet dan bertanya pada sahabat andai akhirnya (Pengakuan anak yg soleh) Akhirnya Papa dan mama berusaha mengubahsuai rumah lama kami d Kampong untuk dijadikan rumah burung. 

Semalam Pak Din dibawa untuk melawat RBL Papa agar mendapat sedikit padangan dan khidmat nasihat. Bersyukur hanya sedikit perubahan yang perlu Papa dan mama lakukan. Insallah akan saya bantu papa dan mama. Kos hampir 30k dibelanjakan .... Pakdin bersyukur rupanya ada juga di awalan tahun ini  orang kita yang berwawasan/rumah yg lama tak dibiarkan kosong dan kini diusahakan walapun pada kos kemampuan.

Rezeki di mana-mana cuma kita perlu berusaha dan berdoa dan terus berusaha .Syabas!!...jangan putus asa ......2011...tahun kejayaan kuatkan semangat dan berusaha.Khabarnya harga sarang akan naik 10sen/gram mulai semalam . Jangan lupa bayar zakat di awal tahun (lokasi jalan kg ke Pantai Merdeka, Kedah).

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments