Senja Di Parit Buntar- Kuasa Dan Pengaruh Politik Lebih Dari Kuasa PBT


Waktu senja adalah waktu yang terbaik untuk kita mengetahui isi sesebuah rumah yang berada di bandar-bandar kerana di masa inilah burung layang-layang balik dari mencari makan atau bermain dipesekitarana yang bergerak sekitar/jauh. 

Lazimnya burung ini akan balik sebelum keadaan benar-benar gelap. Untuk makluman pembaca burung ini bergerak dalam gelap menggunakan kuasa gegaran pada ekor. Matanya hanya berfungsi di waktu siang seperti manusia. RBL ini asalnya sebuah rumah kedai kini telah menjadi RBL. Tetapi dibawahnya masih kekal sebuah Restoran Cina...unik kan?. 

Bagaimana pula peraturan-peraturan PBT dan Jabatan.Kesihatan. ?..Kenapa pula RBL di luar bandar menjadi sasaran   skim pemutihan PBT?....kesihan pada usahawan bumi kita yang masih baru dan buta mengenai undang-undang ?. dan plan perancang bandar PBT.. cuba kita bersatu dan gunakan saluran pengaruh parti politik seperti MCA... mereka bijak. bersatu membangkang. Beruntung kan?...kuasa mengundi di tangan kita ..pikikanlah. Kena pandao berpolitik bukan hanya berpoligami...ee..eee..eeee


Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments