RBL Gurun.


Di tengah sawah di Gurun terdapat sebuah RBL dalam pembinaan...dengarnya kosnya melebihi setengah juta iaitu RM600K... ermmm bagaimana dalamannya? mungkin bangunan 20'X50'X3 tingkat ini yang terletak di atas tiang batu..menggunakan piling?? yang bagaimana hingga kosnya mencecah ratusan ribu..Mungkinkah RM 100K hanya untuk piling.. Kepunyaan jutawan dalam negeri atau dari seberang? 

Tak mengapalah pemiliknya banyak duit..kalau kaum kita?? mungkin ada yang punya wang sebegitu tetapi nasihat Pak Din buat apalah dibazirkan begitu banyak wang.. kalau boleh didermakan kepada golongan yang memerlukan?? mungkin boleh didermakan kepada ADIK NURUL YANG BARU KELUAR DI KACA TV PAGI TADI DALAM NASI LEMAK KOPI O kan lebih berfaedah?? kesihan adik nurul..kena menanggung akibat perbuat tak berperikemanuasian bapa kandung sendiri... DICURAH ASID?? MASHAALLLAH KAN? KEJAMNYA SI BAPA..

Lokasi rumah burung amat baik sekali..dengarnya hanya ada 6 buah RBL di sekitar sini.. mungkin hasilnya kelak boleh cepat diperolehi.. entahlah..MUNGKIN JIKA REZEKI BELIAU BAIK?? CEPATLAH PULANGAN NYA KELAK..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments