Pon-pon ....pon .KTM... Melalui.Gua-Gua.-Sungai Ke Penempatan Perkampongan Limau Kasturi.


Hajat di hati saya ingin manjadi usahawan dalam Industri sarang burung. Kawan saya di Sg.Lembing, Pahang telah berjaya dalam masa singkat. Walaupun Kampong saya dipendalaman Daerah Gua Musang, Kelantan . Melalui Limau Kasturi .......5 km di akhir jalan. Sayalah bakal menjadi peneraju pertama di Kg.saya. Setelah menbuat ujian suara emm....banyak burung layang-layang berlegar...... mungkin  burung-burung ini menetap di Gua-gua berdekatan . Kebetulan....Pon 2...bunyi keretapi  yang melepasi sungai  di jambatan dekatt sini  .Kata Pakdin Tanah Hambo ini amat sesuai sekali ...saya memang berminat  menerusikan cita-cita saya agar selepas " Hari Raya Cina ini Kg saya punya RBL yang pertama dan saya menjadi mentor buat penduduk di sini....Satu lokasi yg menarik dan bersejarah yang sukar anda temui sekarang.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments