Pemgunaan Zinklum Kini Meluas Dlm Pembinaan RBL- Tanah Pejakan Melayu


Lokasi:- Kobah, Pendang, Kedah...dekat tali air MADA..kos dalam RM 250ribu..milik seorang taukey kilang padi. Lokasi amat menarik dan strategik...Pasti senang menarik burung layang-layang ini untuk masuk. Sebuha pelaburan yang baik sekali bagi pemiliknya..

Tetapi amat malang sekali bagi tuan punya tanah...dengarnya pemilik tanahnya ini ialah teman seperjuangan kita..anak bangsa sendiri... Seorang Tuan Haji... rahsia..pemiliknya.. sedihnya tanah ini telah dipajak seumur hidup selagi ada bulan dan bintang. OOOoohh.....kesihan anak cucunya... Pak Din hanya termenung bila mendengar cerita ini. tentunya siap dengan perjanjian yang tidak mungkin dapat dirombak dikemudian hari walaupun anak cucu ada punya kewangan untuk berbuat demikian.

Kenapalah kita tertarik kepada wang banyak dalam masa yang singkat.. kenapa tidak diusahakan sendiri?? atau disewakan saja yang boleh ditarik balik dikemudian hari??? kerana ini bak tanah kita dijual terus kepaa sipajak.. Sedarlah anak bangsa ku.. Janganlah diulangi perkara sebegini... kesihan anak cucu kita..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments