Ooo....Gergasi Jiranku


Sebuah RBL gergasi DI BUKIT MERTAJAM.dibina dicelah-celah kawasan rumah, di dalam sebuah  kampung di ambil semasa Pak Din dalam perjalanan ke Selinsing, Perak. Pak Din  diminta oleh seorang bakal usahawan yang dipekenalkan oleh seorang pegawai veterinar di Alor Setar.  

Bangunan yang dibina sebagai tambahan di atasnya dan diperbuat daripada zinclom berkemungkinan disebabkan bangunan asalnya sedikit rendah untuk menarik banyak burung..jadi ditinggikan untuk lebih berkesan.. Begitulah usaha setiap pengusaha..jikan usaha asal tidak/kurang berjaya..KENALAH PIKIRKAN bagaimana untuk ditambahbaik.. WANG TIDAK MENJADI SOAL PADA MEREKA..

Selinsing adalah sebuah kawasan yang hampir dengan kerian..kawasan padi yang hampir dengan laut..berhampiran dengan kawasan KUALA GULA..sebuah perkampungan nelayan yang terkenal dengan pembiakan kerang a kawasan memancing yang jadi tumpuan para PENGGILA/KAKI PANCING...

Sebuah lokasi menarik bagi pengusaha industri burung layang-layang jua.. SYABAS BAGI YANG INGIN MENCUBA.. JANGAN TUNGGU LAMA-LAMA KERANA JIKA DAH RAMAI YANG MENCEBURINYA LAMBATLAH KITA MENDAPATKAN HASILNYA..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments