Kuarters Kerajaan Juga Boleh Jadi RBL??


Kelihatanya seperti rumah kerajaan yang terletak di pinggir kampung?? Boleh pulak dijadikan rumah burung?? Adakah ianya berpenghuni?? atau ditinggal begitu saja tanpa di ambil peduli?? dan seorang hamba Allah menggunakan konsep jangan membazir an membina monkey house diatasnya untuk memanggil burung masuk??

Apa pun inilah yang dikatakan kreativiti  seseorang??? Jika kita melalui tempat-tempat yang agak terpencil..kadang-kadang kita boleh lihat terdapatnya rumah-rumah kerajaan yang tidak digunakan tetapi dibiarkan kosong dan tak berjaga. ermmm apa salahnya kan jika ia dibuat rumah burung?? NAK DISEWA MENYALAHI  PROCEDURE...ERMMM baik juga dijadikan RBL. tak perlu kutip sewa tetapi boleh kutip hasil..

Apakah nasib burung-burung di sini kelka ya jika penghuninya terpaksa berpindah rumah...atau berpindah tempat kerja??Rumah ini ditinggalkan dan kemudiannya datang mengutip sarang bila difikirkan punya hasil??? Tidakkah pihak berkuasa kelak akan merobohkan RBL ini atau senyap-senyap juga datang mengutip hasilnya?? 

WALLAHUALAM.. HANYA ALLAH YANG MENGETAHUI NASIB BURUNG-BURUNG DI SINI KELAK..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments