Kesabaran Merupakan Salah Satu Faktor Utama Dalam Mencapai Kejayaan..


Dalam setiap usaha yang kita lakukan, kesabaran adalah salah satu faktor utama yang perlu kita ada bagi mencapai kejayaan. Bila dilihat video di atas.. tentunya kita akan tidak sabar bertanya bilakah burung-burung ini akan tidur di dalam rumah kitakan?? Yang pasti kita tentu mahukan mereka masuk dan tidak keluar-keluar lagi..Betul Tak??

Perkara yang sama juga berlaku pada pemilik rumah ini..tentunya amat seronok sekali melihat burung keluar masuk di sini.. Bila tidak ada kesabaran, tentunya selepas melihat ini talipon aka dicapai dan Pak Din di contact...dan pertanyaan.. BILA BURUNG AKAN TIDUR DI RUMAH SAYA?? akan diajukan.. ERMMM APA YANG PAK DIN BOLEH JAWAB?? tepuk dada tanyalah hati??

SEMUA orang yang memahami industri ini akan rasa bersyukur kerana peringkat kedua panggilan burung sudah menjadi.. yaitu burung yang dipanggil sudah datang di rumah kita dan keduanya kejayaan memanggil mereka masuk juga sudah berjaya.. KINI TINGGAL MASA untuk mereka menyukai rumah kita dan micro-habitat di dalamnya.. kemudian barulah mereka akan tidur didalamnya.. dan kejayaan seterusnya mungkin milik kita..lambat atau cepat..bergantung kepada rezeki kita...banyak DOA YANG KITA PANJATKAN KEPADA DIA YANG MAHA AGUNG.. mungkin cepatlah kejayaan kita..INSHA ALLAH.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments