Impian Kami Sekeluarga - Modal Bantuan 10ribu.Kerajaan .


Rumah Asap..Dari Terbiar Aku Jadikan RBL


Anda tentu tertanya-tanya?..bagaimana sebuah rumah asap tembakau boleh diubahsuai menjadi RBL…kos rendah berapa ya ?..kini telah menjadi kenyataan pada pemilik seorang tukang kayu yang dapat bantuan RM10k. "Sebenarnya suami saya yang bina sendiri dari dinding cement board dan polistreen hasilnya bagini. Namum system audionya belum lengkap lagi.. Pak Din. " Begitulah penerangan seorang suri rumah pada Pak Din beberapa hari lepas..

So ..Pak Din berikan salinan beberapa jenis bunyi burung layang-layang  pada anak2 beliau yang masih bersekolah dan 1 yang sedang menunggu keputusan SPM.  Pak Din jangka anak beliau yang itu sudah pandai menggunakan pen-drive dan memasang sistem audionya.. Semoga berjaya....Pesanan  Pak Din sebelum beredar,  1 hari nanti apabila Pak Din melalui jalan ini pasti nak tengok kejayaan.

Insha Allah kita bantu pada yang memerlukan. Doakan kejayaan. Lokasi dari KM 8 Jeli ke Dabong. Kelantan. Syabas yang sentiasa  berusaha dan berfikir untuk mendapat rezeki dengan apa cara yang diredhai Allah.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

askum. nampak macam ada aircon. betul ke pak din
Unknown said…
wasalam..pak din tak rasa begitu..