Apa Tindakan Yang Berwajib Tentang RBL ini??

Apa Tindakan Pihak Majlis (PBT)?....

Cuba ?.apa tindakan PBT pembinaan RBL haram di bandar dan pekan-pekan kecil sehingga kini... Apakah yang telah dilakukan?? Haramkah RBL-RBL ini?? atau tindakan pemutihan telah pun dijalankan???  Apakah itu pemutihan? setahu Pak Din pemutihan yhanya dijalankan di kawasan bandar-bandar besar, di kawasan yang di declare sebagai "world heritage" area??

Kepada siapa kita perlu pergi mengadu jika RBL kita yang dibina di tengah sawah, di tengah ladang sawit di kampung-kampung di "ganggu oleh pihak PBT? kenapa rumah yang kita duduki kita bina tanpa apa-apa plan..di naikkan sikit-sikit bila ada wang..tidak pula diganggu?? apakah ciri-ciri keselamatan dititik beratkan di sini?? plan rumah, pelan besi, plan bomba dan bermacam lagi tak pernah di hiraukan bila bina rumah sebegini.. tetapi TAK PULA DI GANGGU?? apakah rumah burung yang hanya burung yang akan didukui..memerlukan semua itu?? HARAPAN PAK DIN KITA BARU NAK BERJINAK-JINAK DENGAN INDUSTRI INI..janganlah dikenakan terlalu banyak syarat... KATA KERAJAAN MAHUKAN LEBIH RAMAI YANG TERLIBAT..UNTUK MENINGKATKAN EKONOMO ORANG-ORANG KAMPUNG....

Lokasi: di Tanjung Piandang, Perak.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments