1 Malaysia- Antara 3 Yg Lama - Dia Yg Berkuasa



Antara 3 Darjat:-  Yang tua.. sedikit baru dan sedikit mewah... Lama tidak bererti tiada nilai..  Pic ketiga-tiga RBL di lokasi yang berbeza di Tanjung Piandang, Perak; di Bandr Baharu, Kedah  dan di Yan, Kedah. Kesemuanya telah beroperasi hampir 3 tahun dan hasil kini melebihi 1 kilo.

Milik siapa?.....sayang sekali semuanya bukan bumiputera.... Idea yang menarik dengan pembinaan dan pengubahsuaian yg sesuai. Rezeki burung tidak mengenal di mana dan siapa yang punya.. dan rumah yang mewah atau usang.

Siapa kata mereka tak berjaya ?.... cuba melawat ke 3 lokasi ini. Dalam hal sebagini pengurusan sesebuah rumah adalah penting sekali. Bagaimana ?...mengurusnya. Ikutilah kursus dan ber?...selalu sebab apapun kerja perlu penjagaan. Demi mendapat hasil yg lumayan. Kita perlu sentiasa bersikap +ve dan berusaha kearah menambahbaikan RBL kita.

Megapa tidak kita terfikir sebegini?.....carilah lokasi yg terbaik untuk pembinaan RBL…agar kita tak temui kegagalan dan sentiasa menanti dalam jangka masa yang lama untuk tuai hasilnya. Zaman sekarang kita perlu bertindak cepat... khabarnya dalam minggu ini harga sarang tinggi mencecah rRM8k. Mungkin sebab minyak naik harga dan barang keperluan harian pun naik.  Merancanglah yang terbaik buat masa depan kita dan keluarga siapa tahu mungkin kita yang terawal menemui yang maha esa...sentiasa berdoa dan bersyukur padanya.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments