Koperasi Anjurkan Kursus Burung Layang-layang Kat Auditorium PERHILITAN..

Mengikut perkhabaran dari seorang pegawai di PERHILITAN, Koperasi Sarang burung Layang-layang Gua..??? BETULKAH NAMANYA tu??? Tah ler..Satu kursus yang dianjurkan oleh Koperasi dengan penceramahnya (salah seorang??)  telah diadakan pada hari semalam 2 Disember 2010. Terkejut jugak Pak Din dengarnya..tak der angin bertiup alih-alih pokok bergoyang.. 

ERMMM.. Tak dengar pun ianya dihebohkan.. agaknya cuma kursus "adik beradik ajer kut!!!". Kalau ye pun nak buat bagilah tau semua orangkan?? hebahkan lah di TV ker, di Media cetak ker?? boleh juga teman-teman kita yang sealiran mengikutinya kan?? Kita pun ada juga duit nak bayar kalau sekadar seratus macam yang dibuat dulu tukan??

Pak Din mohonlah jika ada teman-teman dari koperasi yang masuk ke sini...ermmm kalau nak buat kursus tu ajak-akaj ler kita ni sama kan?? Kalau tak reti nak hebah atau nak jimat duit kut kena bayar mahal..Pak Din pun boleh hebahkan...bukan minta duit pun!!

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Waletgroup said…
kursus adik beradik.. sy suka istilah tu!