Anugerah Dari Dia Yang Maha Mencipta- Hutan Dara Simpan/Jalan Baru- Emas D Hutan ?


Dalam perjalanan Pak Din melalui jalan pintas ke Kuantan (jalan baru Ringlet-Cameron Highland ke Felda Sungai Koyan) kira-kira 20km jalan baru dibina ini, alangkah terperanjatnya Pak Din bila ternampak hampir 3 ribu lebih burung layang-layang gua yang berbagai size anak, bapa dan ibu bermain dilembah ini yg dikelilingi hutan simpan yg tebal. Mungkin burung2 ini menetap di gua-gua di sekitar kawasan ini.

Majority pendudukan manusia yang terdekat di sini ialah kira-kira10km iaitu perkampongan orang Asli. Terus Pak Din buka laptop dan mainkan suara .Wooo.....banyaknya burung layang-layang di sini. Bertuah jika anda menjadi Pioneer yang membina rumah di sini mungkin dalam 3 bulan sahaja anda boleh dapat 2kilo terus....memadai dgn pelaburan kecil 40k rumah rendah kerana disisi kawasanya lapang dan tanah tinggi. sarang.. Cuma.....keselamatan menjadi persoalan.....pada yg ingin melabur. Insha Allah di sini adalah tempat yang baik sekali.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments