Lebuhraya Karak ... Kaya Dengan Sumbar Alam (Tol Karak)


Tahukah ada bahawa pembinaan RBL sedang berkembang pesat di Lebuhraya Karak... PAHANG Sebelum anda membayar Tol... Karak Exit terdapat sebuah RBL dalam pembiaan.

Agaknya milik siapa YA?... 3 tingkat
dengan tiang diangkat tinggi..bagi memberi ketinggian pada RBL yang terletak antara pokok-pokok dibelakangnya dan bangunan tol di hadapan.

Lihatlah pada "monkey house"nya di angkat tinggi supaya tiada halangan didepannya apabila pancaran suara di buat.

Dialah yang pioneer di sini.... beruntung pemiliknya sebab dalam perjalanan Pak Din dikala hujan 000....banyaknya burung..melintas/diatas jalan. Tidak lama lagi adalah rumahnya berisii... Beruntung burung2 di sini. Pembinaan RBL ini..cara konventional dalam anggaran 250k. Em...satu lagi produk ecopelancungan Negeri Pahang. Kenapa Felcra?....yang majoriti pemilik hartanah di sini tidak membuka peluang pada anak2 peneroka?... difahamkan ada pinjaman untuk usahawan anak-anak FELCRA... risiko dalam perniagaan memang ada. tetapi jika kita sentiasa berusaha, berdoa pada yang Maha Esa dan bersyukur.... kita akan berjaya juga hanya masa yg menentukan. Cuba perbagaikan ekonomi peneroka di alaf baru 21. Memang kawasan persekitran yang strategik....pikirkanlah..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments