Koperasi Oh Koperasi...Apa Dah Jadi??

Sudah hampir setahun sejak penubuhannya... apakah perkembangan dan aktiviti yang dijalankan?? Kita masih menunggu untuk  menjadi AHLINYA KAN?? MACAM MANA? Di mana boleh kita "apply" untuk jadi ahlinya?? Di mana segala penerangan tentang koperasi dan keahliannya?? Ingin di war-warkan kepada orang ramai di luar sana?? PAK DIN BOLEH MEMBANTU JIKA MAHU??

MungkiN ramai yang ternanti-nanti untuk menjadi AHLI??  TETAPI SEBELUM ITU yang pasti kita juga ingin tahu apakah aktiviti dan benifit yang kita boleh dapat dari menjadi ahlinya kan? adakah kursus-kursus yang akan dianjurkan?? apakah benefit dari saham yang kita beli jika ada???

MEH..SESAMA-KITA MAJUKAN KOPERASI KITA..JANGANLAH DOK TIDUR LAGI.. JANGANLAH DOK MERANGKAK TAK HABIS-HABIS.. JOM KITA MEMECUT.. KEHADAPAN..MACAM YANG DI SARAN OLEH PM DAN MENTERI-MENTERINYA.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Waletgroup said…
bagus.. idea ni.. damak pun dah lama duk tunggu nak jadi ahli.. dulu.. pernah call Pak din.. tanya pasal ni.. kalau boleh.. koperasi tu.. biar lah ada website, blog ke.. atau facebook. Tokey2 walit dah lama ada koperasi.. kita khbarnya dah ada.. tapi senyap sepi.. tak ada ke borang nak download nak jadi ahli. lepas tu.. nak tengok gak perlembagaan koperasi macam na!..
Unknown said…
ermmm betul tu pak din pun dok tunggu cam ner nak masuk jadi ahli..tapi sampai kini lom ada offer lagi.. alamat pun x tau nak contact kat mana...??? HARAP TU GERAKLAH CEPAT SIKIT..dgr duit ada drp pihak SSM untuk di apply..