Kejayaan Di Bandar Parit Buntar & Bandar Baharu


Jika dilihat dari bangunan yang dipaparkan kedua-duanya kelihatan seperti dah lama. Gambar pertama di Bandar Baru dan yang keduanya di Parit Buntar. Kalau mengikut sejarahnya Perusahaan ini lebih awal dimulakan di Parit Buntar (mohon maaf jika terbalik).


Jadi jika sejarahnya betul.. makan rumah yang di Bandar Baru telah berjaya menarik burung-burung dari Parit Buntar datang menetap di Bandar Baru.. Bagaimana??? Parit Buntar dan Bandar Baru.. Mana satu kawasan yang lebih banyak kawasan pertanian?? Pak Din rasa Bandar Barukan?? Jadi itulah sebabnya selalu Pak Din katakan menjadi pioneer ditempat kita memberi banyak peluang pada RBL kita berjaya. Burung-burung yang berada di pekan Parit BUntar umpamanya terpaksa mencari makanan di luar pekan tersebut dan menjelajah segenap kawasan pertanian. Kalau makanan banyak di Bandar Baru.. mereka akan kesana berulang alik setiap hari....tentu letih kan?? Jadi jika RBL kita tersedia untuk mereka masuk dan bermalam..APA SALAHNYA KAN?? TENTU rumah kita jadi pilihan..


Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments