Kejayaan Juga Buat Pemilik RBL ini...


Baru-baru ini Pak Din juga menerima panggilan dari pemilik RBL ini.. RUMAHNYA TELAH DIMASUKI DAN DITIDURI BURUNG.. Walaupun RBL ini mengambil masa agak lama sedikit (DIBUKA SECARA RASMINYA KIRA-KIRA 3 BULAN LEPAS).. Kini hampir 30 ekor burung sudah tidur di dalamnya...SYUKUR ALHAMDULLILAH.. PAK DIN TUMPANG GEMBIRA..Berkat doa dan usaha dan kesabaran di semua pihak.. kejayaan bakal menjadi milik kita...

Hari ini sekali lagi pemilik rumah ini menalipon Pak Din.. bertanyakan tentang RBLnya yang mengeliarkan bunyi terlalu kuat.. perihatin kepada jiran sekeliling membuatkan beliau bertanya untuk memperlahankan bunyinya... Berita gembira juga diberikan pada Pak Din..kita kongsi bersama...sudah ada 6 "couples" sudah mula membuat sarang..Alhamdullilah..syukur..berkat doa kita bersama... akan berjayalah pemilik ini..

Daripada apa yang Pak Din renungkan RBL-RBL yang pemiliknya banyak bersabar lebih cepat mencapai kejayaan dari yang........ Jadi ambillah IKHTIBAR dari kejayaan pemilik-pemilik RBL tersebut..  AMBILLAH  RASMI PADI..  DIAM-DIAM BERISI..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments