Dua RBL Yang Punya Warna Yang Menarik Di Jajahan Pasir Mas .



Warna yang menarik amat penting pada kita.. juga pada jiran-jiran disekeliling.. Milik Siapa?? Mungkin Damak boleh tolong komen...ERMMM..

Kita hidup berjiran... warna sebegini dapat membantu kita dalam menghindarkan jiran-jiran komplain sebab tidaklah mereka setiap hari terpaksa melihat bangunan bak berhantu di sebelah rumah/kedai mereka. Di samping menjaga kebersihan dan masalah bunyi yang dimainkan tanpa timbang rasa... semua ini membantu kita hidup dengan harmoni dengan jiran sekeliling kita.

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments

Waletgroup said…
Salam.. Pak Din.. kalau tak silap.. Sarang burung ni ( warna hijau) terletak di jalan Tanah Merah -Pasir Mas , Kg Kelar . Apa yang menjadikan saya hampir pasti.. saya teringat bentuk lampu di tingkat atas tu.. ha ha.. Dalam setahun beroperasi.. Milik seorang tokoh ( tokey) Cina - bergelar Datuk. Ini adalah kesinambungan projek beliau di Tok Uban yang telah lama beroperasi dan ada satu pusat pembersihan sarang burung walit di sana.

katanya yang kuning tu pun dia punya jugak--.
Unknown said…
wasalam Damak..thanks.. Pak Din memang tunggu komen dari Damk..haha