Apa Yang Unik ?...


Binaan yang cantik dan unik..milik siapakah ia?? Terletak di tepi jalan besar dari Pasir Mas ke Kota Baru.. ianya kelihatan tersergam indah dengan tujuan memberi penampilan yang menarik. Kelihatan seperti sebuah mansion di zaman penjajah dulu..tuannya memberi kehormatan pada si burung untuk tinggal di atas dan mereka tinggal di bawah..

Faktor keselamatan sudah di titik-beratkan dengan ahli keluarga dan diri sendiri tinggal di bawah.. pihak luar terpaksa memasuki rumah tuannya dulu untuk memasuki RBL ini..

Bangunan ini juga mempunyai ciri-ciri keselamatan yang sama dengan kedai dibawah dan RBL di atas.. Pak Din terfikir..bagaimana ya?? kalau garis panduan yang di war-warkan akan di guna-pakai di akhir tahun ini?? di dalam salah satu "clause" dalam garispanduan tersebut RBL mesti punya jarak 10-50m dari rumah jiran tuannya... sedangkan RBL ini berada di atas rumah sendiri...ermmm..ALAMAT KENA ROBOHLAH SEMUANYA KELAK TERMASUK SEMUA RBL DI BANDAR-BANDAR SEDIA ADA???? entahlah tentu mengamuk semua orang (pemilik) kan??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments