Siapa Punya Pula Ni.....Comel....Makaann Yang Menarik Burung

Tanam Pokok Petai Belalang, Pokok Chempedak / nangka ..... Yang busuk dan tak boleh dimakan kumpulkan di hadapan/belakang rumah ........ mungkin boleh menjadi makanan kepda pelbagai jenis serangga yang terbang atau tidak terbang??? Mungkinkah boleh menarik burung untuk datang kerumah kita mencari/menangkap serangga yang terbang??

Mungkinkah ini lebih baik dari meletakkan pelbagai inovasi yang busuk dan membusukkan ke dalam RBL kita?? Chemical atau najis burung yang boleh membawa penyakit kepada kita sekeluarga atau jiran-jiran mengadu/komplain?? semuanya untuk menarik burung masuk kedalam rumah kita???
Bayangkan jika isteri/suami kita merokok .secara bertali arus.. apa kesan pada rumah dan baju kita?? busukkan??baju dan badan kita boleh menyerap segala bauan tersebut..dan oramng bersebelahan mengatakan kita juga merokok kan?? begitu juga pada sarang burung...mungkin sarang yang kita hasilkan juga berbau segala kekotoran di dalam rumah kita?? Kesannya pada sarang burung kita??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments