Royal Bird's Nest Concentrate ... Produk Baru??


Manna Royal Bird's Nest Concentrate is double-boiled from selectively harversted swiftlets' nests from the cave. Royal Bird Nests are rich with glycoprotein which has been found to build and repair body tissues. Prepared using Manna's patented advanced saturated steam methodology, the nutrients and strands are preserved naturally wihtout any preservatives, colouring or stabilizer. Manna Royal Bird Nest Concentrate is the most effective way to enjoy this traditional imperial delicacy.

Semalam di TV 3 Pak Din menonton TV dan melihat PM dan TPM seperti membuat press statements mengenai kepentingan TECHNO BARU PRODUCT BERNILAI TINGGI bagi sarang burung layang-layang di mana sarang burung digalakkan dijadikan suatu produk bernilai tinggi sebelum dipasarkan.. Sarang burung punya potensi di jadikan suatu produk dahulu dan kemudian dipasarkan di luar negara. supaya ianya lebih mendatangkan pulangan yang lebih tinggi nilainya...

Kenapa mesti dijual dengan harga sekilo RM 4K-5K kalau dengan hanya sedikit (150g dan dicampur dengan lain-lain bahan) boleh dijual dengan harga RM 180.00?? Bayangkan kalau hanya secebis ajer kosnya dah RM180?? berapa harga sekilo???? Ermm tentu lumayankan??
Ini semua menggunakan BIOTECKNOLOGI.. jom kita juga cuba membuat perkara yang sama.. ciptakan satu inovasi... untuk kita dan generasi akan datang..

Jadi teman-teman sekalian..JANGAN DITANYA BAGAIMANA NAK DIPASARKAN SARANG BURUNG KITA..BILA RUMAH PUN BELUM DIBINA... PASARANNYA TERBENTANG LUAS DI LUAR SANA..DI DALAM MAU PUN DI LUAR NEGARA..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments