Rekabentuk Yang Canggih.... Pemiliknya???

Dibina di lokasi Sg.Petani, Kedah.... dengan kos dianggarkan sehingga RM1.5juta. Pemiliknya sudah pasti Pengusaha Cina?? kemungkinan besar!!. Saiznya seperti sebuah kompleks yang memuatkan pelbagai kedai untuk sewaan.. Bila Ya?? akan dipenuhi dengan burung??? mungkin sehingga kebeberapa generasi... akan datang.

Satu pelaburan yang besar oleh jutawan dari Malaysia atau perkongsian dengan rakyat Singapore? China atau dari mana?? Entah la. Walaupun Sg Petani dikenali sebagai bandar burung...atau taman burung.. bilalah agaknya rumah ini akan dimasuki burung atau di pebuhi burung..??

Dulu Pak Din pikir industri ini hanyalah untuk orang kaya yang tak tahu apa nak di buat dengan duitnya...jadi dilonggokkanlah disini... kini pada Pak Din..jika kita ada sedikit duit..buat apalah kita nak berhutang dan buat RBL besar-besar cukuplah dengan kecil-kecilan dulu..esok-esok kita perbesarkanlah bila sudah dapat hasil lumayan..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments