RBL...Agar Keceriaan Warna Membawa Rezeki Yang Lebih Bermakna.

Bersyukur kita pada yg Maha Esa bila dikurniakan rezeki. Dalam kesyukuran itu kita perlu ingat pd rezeki dan ajal maut. RBL di Batu Kurau ini milik usahawan kita peminat setia blog ini yg memberi amanah pada Pak Din untuk disiapkan. Berukuran 20' x 30' dengan dalaman 3 tingkat bakal beroperasi dalam minggu ini. Sistem audio SSs. akan digunakan di sini. RBL ini dalam peringkat ujian sistem audio. Warna menceriakan kehidupan....siapa tahu...keceriaan pada kehidupan penghuni (insan Allah ini) akan memberi rezeki pada Usahawan ...... sama-samalah kita berdoa Kejayaanya.

Hari Pak Din mencuba panggilan pertama buat rumah ini menggunakan sistem SSs. WOWWWW..KEGEMBIRAAN BAKAL MENJADI MILIK USAHAWAN KITA INI...BEGITU BANYAK SEKALI BURUNG YANG DATANG KELUAR MASUK KE DALAM RBLNYA...

Termenung pak Din.. bukan apa..hanya kerana bunyi dimainkan menggunakan sebuah generator dan ia tidak dapat ditiniggalkan beroerasi di sini. Letriknya masih belum disambungkan kerna kelewatan pihak TNB menyambungkan taliannya.. Ermmmm teman ku..cepatlah pulang menguruskan penyambungan talian letriknya..kerana burung sudah tak sabar untuk memasuki rumah. MU..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments