RBL Moden 2010

Tahun 2010 menampakkan pembinaan RBL yang semakin canggih dengan pembinaan yang kemas dan kelihatan mesra penduduk..tidak lagi kelihatanya seperti rumah "hantu" yang tidak punya tingkap dan berbentuk seketul batu..

Pelbagai inovasi yang dibuat bagi mencantikkan RBL masing-masing..
Mungkin pemiliknya seorang?? atau punya share yang dikongsi bersama menjadikan sebuah kompleks RBL yang kelihatannya canggih sekali.. Mungkin permintaan dari pihak berwajib?? tahlah..



Walaubagaimana pun nampaknya semakincantik mata memandang.. hasilnya bagaimana?? kalau seorang sahaja pemiliknya...ermm mungkin dijangka panjangnya baguslah sebab burung akan sentiasa punya tempat untuk bersarang hingga berpuluh tahun lamanya.. Tetapi bagi mendapat pulangan...jauhlah lagi mata memandang dan masa hadapan yang panjang...mungkin masa cicitnya kelak yang bakal mendapat habuan lumayan..

Apa-apa pun ukurlah di badan sendiri ... buatlah ikut kemampuan kita.. mungkin anak cucu boleh berusaha menambah-besarkan rumah yang kita bina pada kemampuan kita kini.. dan diambah ikut kemampuan mereka kelak..INSHA ALLAH..


Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments