OOO...Busuknya -Batang Berjuntai/Bukit Tagar - Tempat Pelupusan Sampah

OOO...busuknya. jika anda bayar tol..... pasti berbau/air licik.... dalam 4 km di sini ada tempat pelupusan sampah terbesar di negeri Selangor..... Sampah-sampah dai KL dan Selangor setiap hari dibuang disini. Tahukah anda apa/siapa yang untung??...

Di sini ada 3 buah rumah burung bersize besar milik siapa? Satu telah beroperasi hampir setahun. Dua buah lagi ada hampir 1,000 ekor burung keluar masuk. Dan kini ...2 buah lagi dalam pembinaan. Hanya 1 dapat Pak Din posting ...jika anda punya tanah di sini jangan lepaskan peluang ini.

Sebenarnya dikawasan pelupusan sampah ini lah ribuan burung layang dan lain2 burung sedang mencari makan di sini. Di sini banyak makanan hasil dari sisa buangan yang menghasilkan ribuan ungas-ungas. Jagan lepaskan peluang ini. Pic.Lokasi di tepi jalan 1 km dari tol Bukit Tagar, Selangor Darul Ehsan. Milik siapa?.... Estate Kaum Cina..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments