Milik Siapakah Rumah INi???

ERMMMM....Milik siapakh RBL ini?? ?? Warnanya bak Ais krim..comel?? Entahlah mungkin pada pemiliknya atau pada mata yang memandang..

RBL ini bakal menggunakan sistem SSs. Bahagian dalamnya akan dikosongkan dan papan pembiakannya akan menggunakan konsep tangga terbalik di dindingnya.. ditengahnya akan dibiarkan kosong.. Sistem SSs akan membuatkan rumah ini bak sebuah theater yang punyai bunyi yang dengungnya macam di gua.. Ianya satu percubaan yang akan direalisasikan dalam sedikit masa lagi.. Tangga bagi pengurusan rumahnya akan mengambil konsep sebuah hypermarket yang menggunakan tangga bergerak.. boleh ditinggikan jika mahu..atau direndahkan semula jika penggunaan diperingkat bawahannya diperlukan.

Semua ini adalah sebuah inovasi yang akan dibuat bagi melihat berapa lama masa akan diambil untuk burung masuk dan bersarang di dalamnya.. jika masa yang diambil adalah lebih singkat..ianya akan di offer untuk pengusaha lain..

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments