Konsep Bumbung Terbuka - Kawasan Yang Padat

Konsep bumbung terbuka/sky diving amat sesuai pada kawasan yang padat dengan bangunan di sekeliling dan keluasan kawasan yang luas tanpa halangan. Konsep ini dapat menghindarkan suara bunyi bising burung dihala ke kawasan kediaman. Akan tetapi ia terdedah pada hujan dan perlu rekabentuk dalaman dgn teliti agar tidak dibanjiri air dan pendedahan cahaya matahari tidak melabihi 80% sinaran. Ada juga kegagalan yang timbul dan kelemahan pada rumah spt ini kerana ianya mudah dimasuki burung hantu dan burung-burung lain seperti burung helang .

Dalam menentukan pintu masuk kita perlu mencuba dan berusaha kearah mana rezeki kita dan lebih bersesuaian pada burung. Berusaha dan sentiasa mengkaji...
Lokasi:- kedua-dua pic di Pekan Kuantan, Pahang Darul Makmur, dari ata bangunan CITIVIEW HOTEL. Seawal 7.00 pag burung sudah mula berterbangan di udara, keluar masuk RBL ini.

Mengikut teman kita yang pernah melawat RBL ini salah satunya telah mengeluarkan hasil 4 kilo sebulan pada tahun lepas...ermmm kini mungkin dah double itu agaknya kan??

Hubungi Kami: 0134861990 Nordin atau e-mail kami nordi_jef@yahoo.com. Matlamat kami ialah membantu anda..KEJAYAAN ANDA KEJAYAAN KAMI JUA..

Comments